مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-05سياسي

بی نیازی به انتقال گاز از جنوب به شمال با انعقاد قرارداد واردات گاز از ترکمنستان


غلامرضا شریعتی اندراتی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، تاثیر انعقاد قرارداد واردات گاز از ترکمنستان به ایران و تاثیر آن در رفع ناترازی گاز گفت: - شریعتی اندراتی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره بی نیاز شدن کشور از انتقال گاز جنوب به شمال کشور و حذف شدن هزینه های آن با انعقاد قرارداد واردات روزانه گاز از ترکمنستان پرداخت.

غلامرضا شریعتی اندراتی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، تاثیر انعقاد قرارداد واردات گاز از ترکمنستان به ایران و تاثیر آن در رفع ناترازی گاز گفت: قراداد واردات روزانه گاز از ترکمنستان به ایران بعد از یک دوره تنش بین این دو کشور منعقد شده و نشان از تلاش دولت برای بازارسازی و گسترش روابط با کشور های منطقه است.

این نماینده مجلس یازدهم در ادامه خاطرنشامن کرد: یکی از مسائل جدی که کشور های همسایه هم به آن توجه جدی دارند این است که مسئله ای که موجب بالا رفتن امنیت کشور می شود موضوع افزایش مبادلات انرژی مثل نفت و گاز است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: تبادلات اقتصادی بین کشور های همسایه موجب بالا رفتن امنیت مرز ها در بین کشور های دوست و همسایه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی نیازی به انتقال گاز از جنوب به شمال با انعقاد قرارداد واردات گاز از ترکمنستان

بی نیازی به انتقال گاز از جنوب به شمال با انعقاد قرارداد واردات گاز از ترکمنستان