مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:102023-06-27اقتصادي

مستاجران همچنان قربانی تابستان داغ اجاره ها


همزمان با آغاز فصل اجاره خانه ها، برخی مستاجران همانند هر سال کاسه چه کنم به دست گرفته و از این بنگاه به آن بنگاه می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اقتصاد 24 نوشت: روز های جوانی آرام آرام ورق خوردند و آرزوهایمان یکی یکی از جلوی چشم ما و هم نسلانمان رد شدند، دریغ از یک گوشه نگاهی که ما هم دل داریم و هر چقدر به دنبالشان دویدیم نشد که نشد، قدیم تر ها وقتی می خواستند بگویند فلانی ندار است می گفتند بی سر و سامان است و سرپناهی ندارد اصلا یکی از ویژگی های دارا و ندار همین مسکن بود.

شروع تابستان شاید برای بخشی از جامعه یعنی تفریح و تعطیلی، اما برای بخش نسبتا زیاد کشور که طبق آمار کمیسیون عمرانی مجلس بالغ بر 51 درصد مردم ایران است یعنی استرس، اضطراب و ترس که چه می شود و صاحب خانه چقدر قرار است روی پول پیش و اجاره اضافه کند.

مهم نیست به چه چیز و چه کس اعتقاد دارید یا ندارید مستاجر که باشید همین روزهاست که خدا را به هر چیز و هرکس قسم می دهید تا سرپناهی برایتان پیدا شود و رنگ رخساره زن و فرزند، شما را از درون شرمنده نکند.

تقویم اجاره منزل به وقت اتمام است و بازار بنگاه های معاملات ملکی روز به روز داغ تر می شود، صاحب خانه از اوضاغ قمر در عقرب اقتصاد می گوید و افزایش پول پیش را معلول تورم مهارنشدنی عنوان می کند، مستاجران هم این روز ها به در و دیوار می ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستاجران همچنان قربانی تابستان داغ اجاره ها

مستاجران همچنان قربانی تابستان داغ اجاره ها