مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-12سياسي

انضباط ترافیکی نیازمند هوشمندسازی است


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: انضباط ترافیکی نیازمند هوشمندسازی است و این امر با نصب دوربین های کنترل ترافیک محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی حیدری ظهر امروز در جلسه مشترک کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان و کمیته فنی عمرانی مرکز مطالعات شورا پیرامون بررسی وضعیت جاری تقاطع های غیر همسطح شهر اظهار کرد: معیارها و استانداردهای فنی در ترمیم و نگهداری تقاطع های غیر همسطح شهری رعایت شود.

وی افزود: نتیجه تست بارگذاری ایمنی تقاطع غیر همسطح غدیر به شورا ارائه شده اما دارای ابهاماتی است و با توجه به اینکه تست بارگذاری آیین نامه خاص خود را دارد که باید آمار و ارقام نتیجه تست این پل به صورت شفاف تر مجدداً به شورا ارائه شود.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه طبق قرارداد تقاطع غیر هم سطح شهید همدانی، تست بارگذاری آن را نیز پیمانکار باید انجام دهد، گفت: اعضای شورای شهر برای عملیات تست بارگذاری پل غدیر دعوت نشده بودند اما درخواست داریم بر اساس قانون و بر حسب وظیفه نظارتی شورا، برای تست پل شهید همدانی اعضای کمیته فنی و علمی شورای شهر حضور داشته باشند.

حیدری خاطرنشان کرد: شورای شهر جهت حضور در عملیات تست بارگذاری پل شهید همدانی نامه مکتوبی به شهرداری ارسال کرده است که در هنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انضباط ترافیکی نیازمند هوشمندسازی است

انضباط ترافیکی نیازمند هوشمندسازی است