مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 22:402023-07-12اقتصادي

حمایت دولت از صنایع طرف قرارداد پنبه کاران


وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه کشور ما ظرفیت خودکفایی در تولید پنبه را دارد، گفت: صنایعی که با پنبه کاران قرارداد ببندند، حمایت خواهند شد.

- ایسنا/گلستان وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه کشور ما ظرفیت خودکفایی در تولید پنبه را دارد، گفت: صنایعی که با پنبه کاران قرارداد ببندند، حمایت خواهند شد.

وزیر جهاد کشاورزی در قالب ه‍یئتی از وزیران از کارخانه صباح آزادشهر و کارخانه ریسندگی ماهوت شمال در شهرستان علی آباد کتول بازدید و در جریان مشکلات این واحدهای صنعتی قرار گرفتند.

محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی به همراه علی محمد زنگانه استاندار گلستان، غلامرضا منتظری و رمضانعلی سنگدوینی نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، محمد برزعلی رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونان از کارخانه لبنیات صباح آزادشهر بازدید کردند.

محمود ابراهیمی قائم مقام کارخانه صباح در این دیدار اظهار کرد: این کارخانه در در سال 1378 با اشتغالزایی 330 نفر در زمینی به وسعت 15 هزار مترمربع بنا شده است که ماهانه 2 هزار و 500 تن تولید دارد.

وی کمبود شیر خام مورد نیاز کارخانه های لبنی را یکی از بزرگترین مشکلات این واحدهای صنعتی برشمرد و افزود: این کارخانه ظرفیت دریافت 1000


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دولت از صنایع طرف قرارداد پنبه کاران

حمایت دولت از صنایع طرف قرارداد پنبه کاران