مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 23:472023-07-11بين الملل

دیدار بایدن و اردوغان در حاشیه اجلاس ناتو


روسای جمهور ترکیه و آمریکا روز سه شنبه در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با یکدیگر دیدار و درباره روابط سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرصت های همکاری در حوزه امنیت و مسایل منطقه ای رایزنی کردند.

- روسای جمهور ترکیه و آمریکا روز سه شنبه در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با یکدیگر دیدار و درباره روابط سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرصت های همکاری در حوزه امنیت و مسایل منطقه ای رایزنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه طی بیانیه ای درباره دیدار رجب طیب اردوغان، رییس جمهور این کشور با جو بایدن، همتای آمریکایی اش اعلام کرد که در این دیدار، روابط سیاسی، اقتصادی، تجاری، فرصت های همکاری در حوزه امنیت و مسائل منطقه ای میان آمریکا و ترکیه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

رجب طیب اردوغان با انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی در رابطه با محور دیدار با جو بایدن، همتای آمریکایی خود در حاشیه اجلاس سران ناتو در ویلنیوس نوشت: در مورد روابط دوجانبه و فرصت های همکاری در زمینه امنیت گفت وگو کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، هاکان فیدان - وزیر امور خارجه، ابراهیم کالین - رییس سازمان اطلاعات، فخرالدین آلتون - مدیر ارتباطات ریاست جمهوری، هالوک گورگون - رییس صنایع دفاعی و عاکف چاغاتای قلیچ - مشاور ارشد ریاست جمهوری ترکیه نیز در این دیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار بایدن و اردوغان در حاشیه اجلاس ناتو

دیدار بایدن و اردوغان در حاشیه اجلاس ناتو