مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 22:502023-07-13سياسي

2 مدرسه حفظ قرآن همراه با تحصیل در مشهد راه اندازی می شود


عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور گفت: امسال حداقل دو مدرسه حفظ قرآن همراه با تحصیل برای خواهران و برادران در شهر مشهد راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی عصر پنجشنبه در نشست خبری طرح ملی رحله و مدارس شبانه روزی حفظ قرآن مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) که در محل زائرشهر رضوی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد اظهار کرد: امسال حداقل دو مدرسه حفظ قرآن همراه با تحصیل برای خواهران و برادران در شهر مشهد راه اندازی می شود که در همین راستا جلساتی با فرمانده سپاه امام رضا (ع) داشته ایم و بناست که در راستای توسعه برنامه های حفظ قرآن در شهر مشهد امسال و سال های آینده نیز تعاملات و همکاری هایی داشته باشیم.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور افزود: در حال حاضر 15 مرکز شبانه روزی حفظ قرآن در اقصی نقاط کشور راه اندازی شده است، همچنین حدود 30 طرح رحله که همان طرح های شبانه روزی ویژه تابستان با محوریت حفظ سوره مبارکه بقره، مفاهیم، تربیت و آداب اسلامی است، برگزار می شود.

وی تصریح کرد: امسال نیز در مراکز شبانه روزی حفظ یکساله و طرح رحله که بیش از 40 طرح در این راستا برگزار شده، بیش از 2500 نفر از سراسر کشور ثبت نام کرده اند که رکورد خوبی در راستای فعالیت های قرآنی به ویژه فعالیت های شبانه روزی قرآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مدرسه حفظ قرآن همراه با تحصیل در مشهد راه اندازی می شود

2 مدرسه حفظ قرآن همراه با تحصیل در مشهد راه اندازی می شود