مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-14اقتصادي

کارواشی عجیب اما مجانی در سی سخت با مدیریت آبفا+فیلم


علی رغم تغییر جدی و اساسی در رویه کاری آب و فاضلاب دنا اما متاسفانه هنوز شکستگی هایی در سطح شهر سی سخت وجود دارد که عمری چند ماهه دارد و از دید آب و فاضلاب به دور می ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، برخی شکستگی های موجود شبکه آب در شهر سی سخت تبدیل به کارواش رایگان برای رانندگان شده است.

علی رغم تغییر جدی و اساسی  در رویه کاری آب و فاضلاب دنا اما متاسفانه هنوز شکستگی هایی در سطح شهر سی سخت وجود دارد که عمری چند ماهه دارد و از دید آب و فاضلاب به دور می ماند.

طبق گفته مغازه داران و اهالی خیابان مطهری، شکستگی خط لوله آب بیش از یک ماه است که چندین اینچ آب شرب در حال به هدر رفتن است که به رغم تماس های مکرر با مسئولین آب و فاضلاب متاسفانه تاکنون ترتیب اثری داده نشده است و باعث فوران شده است.

یکی از این شکستگی ها حدفاصل چهار راه ولی عصر تا کوچه مدرسه زینب است که تبدیل به کارواشی رایگان برای برخی رانندگان شده است که در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه چندین خودرو برای کارواش ماشین خود به صف شدند.

این روزها که تنش بی آبی بی داد می کند چرا باید چنین شکستگی هایی باعث هدر رفت آب شرب شهر شود که می طلبد مسئولین آب و فاضلاب نسبت به ترمیم این شکستگی ها اقدامی جدی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارواشی عجیب اما مجانی در سی سخت با مدیریت آبفا+فیلم

کارواشی عجیب اما مجانی در سی سخت با مدیریت آبفا+فیلم