مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-13سياسي

جهاد تبیین بر دوش متدینین و مردم است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تربت حیدریه گفت: جهاد تبیین بر دوش متدینین و مردم است، چرا که این انقلاب را مردم با ولی فقیه و مجتهد به پیش بردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا زمانیان در اجتماع مدافعان حریم خانواده که در باغملی تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: اگر سیاسیون لایحه عفاف و حجاب را از این هفته به آن هفته موکول می کنند، بدان خاطر است که متدینین مطالبه گری نمی کنند و بعضی از این افراد منتظرند این لایحه را به سال ها بعد رأی آوری موکول کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تربت حیدریه گفت: زمانی متدینین برای کشف حجاب در مسجد گوهرشاد معترض شدند و هزاران نفر به خاک و خون کشیده شدند و امروز نیز جمع شدیم تا از یک واجب الهی و دینی که به فراموشی سپرده شده حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز برای این واجب فراموش شده، کار نشود اساس جمهوری اسلامی به خطر خواهد افتاد، گفت: صهیونیست ها دو ستون اصلی نظام اسلامی یعنی ولایت فقیه و بنیان خانواده ها را هدف قرار دادند تا جوانان این مرز و بوم را نسبت به اعتقادات و مکتب اسلام سست و بی اراده کنند.

زمانیان بیان کرد: جهاد تبیین بر دوش متدینین و مردم است، چرا که این انقلاب را مردم با ولی فقیه و مجتهد به پیش بردند و این بدان معناست که انقلاب را مردم نگه داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین بر دوش متدینین و مردم است

جهاد تبیین بر دوش متدینین و مردم است