مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 22:202023-07-22اقتصادي

فضای سبز شاهرود نیازمند آب جایگزین/ اعتبارات حل بحران جذب نشدند


سرپرست سازمان سیما و منظر شهرداری شاهرود بابیان اینکه فضای سبز شاهرود نیازمند آب جایگزین است، گفت: متاسفانه اعتبارات لازم در این خصوص جذب نشدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن سعیدی غروب شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی ساختمان کنترل ترافیک شهرداری شاهرود ضمن بیان اینکه اجرای پروژه آب خام سال 85 به رسمیت شناخته و اساس نامه آن به سازمان ابلاغ شد، ابراز داشت: سال 86 طرح مطالعاتی آن انجام و امروز 80 درصد پروژه جداسازی آب خام و آبیاری تحت فشار تحقق یافته است.

وی افزود: در حالی فضای سبز شاهرود گسترش یافت که منابع آبی ما اضافه نشده است و از سویی نیز با کاهش بارندگی و دبی آب های زیرزمینی مواجه شدیم اما کوشیدیم این کسری و خلأ جبران شود.

عدم تعلق اعتبار برای آب شاهرود سرپرست سازمان سیما و منظر شهری شهرداری شاهرود ضمن بیان اینکه این تنش آبی مختص سال جاری نیست و در ادوات گذشته نیز شهرستان به آن دچار شده است، ابراز داشت: آب قنات شاهرود با توجه به ابلاغیه از رسته های مافوق در اختیار آب و فاضلاب شهری واگذار شد و می بایست در قبال آن منابع آب جایگزین صورت گیرد.

سعیدی در ادامه تصریح کرد: مقرر شد اعتباری پیرامون این داستان در اختیار شهرداری قرار گیرد اما متأسفانه علیرغم تصمیمات و مصوبات هیچ اعتباری به شهرداری تعلق ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای سبز شاهرود نیازمند آب جایگزین/ اعتبارات حل بحران جذب نشدند

فضای سبز شاهرود نیازمند آب جایگزین/ اعتبارات حل بحران جذب نشدند