مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-09بين الملل

کنعانی: ویرانی های جنین شکست اخلاقی شرم آوری برای حامیان رژیم صهیونیستی است


سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در حمله وحشیانه اخیر به جنین، شکست تاریخی جدیدی را تجربه کرد، گفت: شکست بزرگ تر برای حامیان این رژیم است که ویرانی های به جا مانده در جنین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی در هفته ای که گذشت در ادامه اقدامات تجاوزکارانه اش، به اردوگاه جنین حمله کرد.

این حملات که از بامداد دوشنبه 12 تیرماه آغاز شد و تا سه شنبه شب (48 ساعت) ادامه یافت، به شهادت 12 نفر و جراحت بیش از 140 تن دیگر منجر شد.

نیروهای مقاومت نیز در پاسخ شمار زیادی از خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی را نابود کردند و به اعتراف رژیم صهیونیستی یک نظامی اسراییلی در جریان این حمله کشته شد و نیروهای مقاومت موفق شدند دست کم پنج کوادکوپتر این رژیم را سرنگون کنند.

  وبگاه صهیونیستی واللا ، دیروز (شنبه) 17 تیر ماه فاش کرد که در جریان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به جنین از چهار نوع پهپاد و کوادکوپتر استفاده شد که مهمترین آن ماتریکس 300 بود.

تشکیلات خودگردان فلسطین هم در این باره اعلام کرد که در یورش رژیم صهیونیستی به جنین 300 خانه به طور کامل و 500 خانه به شکل جزیی تخریب شده است.

  در همین خصوص ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه، ماشین جنگی رژیم جنایتکار صهیونیستی در حمله وحشیانه اخیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: ویرانی های جنین شکست اخلاقی شرم آوری برای حامیان رژیم صهیونیستی است

کنعانی: ویرانی های جنین شکست اخلاقی شرم آوری برای حامیان رژیم صهیونیستی است