مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 18:052023-07-03سياسي

شأن و جایگاه معلمی بسیار بالا است


معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بوشهر گفت: شأن و جایگاه معلمی بسیار بالا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا و آموزش مجازی از اسفندماه 98 تا فروردین 1401 سال های سختی داشتند و تنها دو ترم تحصیلی را با حضور در دانشگاه طی کردند.

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بوشهر گفت: از شما می خواهیم برای همه کاستی هایی که در این مدت آموزش حضوری در دانشگاه وجود داشته ما را ببخشید.

قاسمی بیان داشت: هیئت رییسه دانشگاه نیز بر این مهم واقف هستند که شأن و جایگاه معلمی شما بسیار بالاتر از این بوده است و در این راستا ما نیز نهایت تلاش خود برای رضایتمندی نسبی شما به کار گرفتیم.

وی تصریح کرد: برای همه شما در کسوت معلمی آرزوی توفیق دارم و امیدوارم در دستگاه تعلیم و تربیت نسل آینده را نسلی بسیار بسیار فرهیخته، انقلابی و اسلامی پرورش دهید تا بتوانیم جایگاه ایران اسلامی را آنچنان که شایسته و بایسته آن است، ارتقا دهیم.

در این جشن حق دوست معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، جمعی از مسئولان و اساتید دانشگاه حضور داشتند و چندین برنامه فرهنگی از جمله مسابقات فرهنگی، خیام خوانی، شعرخوانی توسط عرفان قاسمی قاسموند، اجرای آهنگ عید غدیر توسط علیرضا رسولی، اجرای طنز، خاطره گویی، پخش نماهنگ کلاس زندگی و در نهایت سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شأن و جایگاه معلمی بسیار بالا است

شأن و جایگاه معلمی بسیار بالا است