مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:262023-07-11سياسي

100 کیلومتر بزرگراه در محور اردبیل-سرچم در سال جاری تکمیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه گذشته در جریان بررسی میدانی آخرین وضعیت پروژه بزرگ راه اردبیل - سرچم اظهار کرد: استان اردبیل همچون عموم حوزه ها، در بخش راه های مواصلاتی نیز دچار عقب ماندگی قابل توجهی است که با همت دولت سیزدهم، تحول در راستای رفع این مشکل، به معنای واقعی در جریان است.

وی افزود: متاسفانه در گذشته، اقدامات لازم و زیرساختی که ارتباط مستقیم با اقتصاد استان و معیشت مردم دارد، در دستور کار قرار نگرفته بود؛ اما اکنون رویه ی تکمیل زیرساخت ها در جهت توسعه همه جانبه را پیش گرفته ایم تا شاهد پیشرفت استان اردبیل و تامین نیازهای مردم استان باشیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه از ابتدای استقرار دولت سیزدهم، پس از بررسی های تخصصی مبتنی بر واقعیت، برنامه ریزی های تخصصی لازم تدوین و اقدامات مقتضی در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: طی 20 ماه گذشته، عملیات عمرانی در جبهه های مختلف حوزه راه استان آغاز شده است که اصلی ترین آن، تکمیل بزرگ راه ها، شمال - جنوب استان می باشد.

وی تصریح کرد: بزرگراه اردبیل - سرچم در مجموع 178 کیلومتر طول دارد که سال گذشته 30 کیلومتر از آن به بهره برداری رسید؛ همچنین امسال نیز دو قطعه 50 و 20 کیلومتری تکمیل خواهد شد تا در پایان سال جاری، 100کیلومتر از این پروژه در دسترس مردم اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 کیلومتر بزرگراه در محور اردبیل-سرچم در سال جاری تکمیل می شود

100 کیلومتر بزرگراه در محور اردبیل-سرچم در سال جاری تکمیل می شود