مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 00:052023-06-23بين الملل

وقتی تیرها به سنگ می خورد!


«ایران قوی» و «دیپلماسی عزت» می تواند بیانگر چرایی تغییر رفتار غرب و برخی کشورهای منطقه در قبال ایران عزیز باشد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس، یادداشت- مهدی فضائلی: طی دو سه ماه و بویژه چند هفته اخیر، اتفاقاتی در عرصه سیاست خارجی کشورمان رخ داده است که نباید و نمی توان از کنار آنها براحتی رد شد و تحلیل درستی از آنها نداشت.

بازگشت عربستان به سوی جمهوری اسلامی ایران با درخواست وساطت از شی جین پینگ، احتمال عادی شدن روابط بحرین و مصر با کشورمان، پیام دولتمردان آمریکا برای توافق با ایران، آزادی دیپلمات کشورمان آقای اسدی از زندان بلژیک، خرید نفت از ایران توسط آلمان، تماس تلفنی 90 دقیقه ای مکرون با دکتر رییسی، جلوگیری فرانسه از اجتماع سالانه منافقین در این کشور، حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین و مذاکرات معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان با تروییکای اروپا در امارات و با نماینده اتحادیه اروپا در قطر، از جمله رویدادهای آشکار این عرصه است.

آیا می توان همه این رویدادها و به عبارت درست تر، تحولات را اتفاقی دانست؟ خصوصا آنکه همه این کشورها تا دو سه ماه قبل و در اغتشاشات پاییز سال گذشته، جزو محرکین و آتش آوران به معرکه بودند! حمایت آشکار دولتمردان آمریکا از اغتشاشات و آشوبگران، قطع رابطه دولت آلبانی با ایران در شهریور سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی تیرها به سنگ می خورد!

وقتی تیرها به سنگ می خورد!