مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-13سياسي

حل مشکل کمبود آب شرب کرمان و رفسنجان تا سال آینده


مشکل کمبود آب شرب کرمان و رفسنجان تا سال آینده حل می شود و تامین آب شرب شهرهای جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت نیز در حال انجام است.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: مشکل کمبود آب شرب کرمان و رفسنجان تا سال آینده حل می شود و تامین آب شرب شهرهای جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت نیز در حال انجام است.

محمدمهدی فداکار پیش از ظهر 22 تیرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر کشور گفت: کلنگ ساختمان جدید استانداری کرمان در سال 1388 به زمین زده شد اما از چند سال قبل مطالعات این طرح آغاز شده بود.

او با اشاره به پراکندگی معاونت های استانداری کرمان در سطح شهر اظهار کرد: با احداث و بهره برداری از ساختمان جدید استانداری کرمان تمام معاونت های استانداری در این ساختمان تجمیع شده و ساختمان قدیمی استانداری در اختیار فرمانداری و بخشداری کرمان قرار می گیرد و سایر ساختمان های استانداری در اختیار پارک علم و فناوری و سایر مجموعه های دیگر قرار خواهد گرفت.

استاندار کرمان زیربنای ساختمان جدید استانداری کرمان را حدود 3000 متر مربع اعلام کرد و افزود: این ساختمان در شش طبقه احداث شده است و بیش از 150 اتاق و 18 آسانسور دارد.

مقام عالی اجرایی دولت در استان کرمان با بیان این مطلب که حدود یک ماه است که همه مجموعه های استانداری کرمان در این ساختمان جدید استقرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل کمبود آب شرب کرمان و رفسنجان تا سال آینده

حل مشکل کمبود آب شرب کرمان و رفسنجان تا سال آینده