مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:102023-06-26اقتصادي

اختصاص 15 هزار و 800 تن قیر یارانه ای به شهرداری های ایلام


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت: در دو سال گذشته 15 هزار و 800 تن قیر یارانه ای به شهرداری های تابعه استان ایلام اختصاص یافته است.

- ایسنا/ایلام مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام گفت: در دو سال گذشته 15 هزار و 800 تن قیر یارانه ای به شهرداری های تابعه استان ایلام اختصاص یافته است.

خالق منصوری در بازدید از اجرای عمیات آسفالت در معابر سطح شهر ایوان اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون 891 تُن قیر از محل بافت فرسوده و سازمان شهرداری های کشور به شهرداری ایوان اختصاص یافت و بنا بر گزارش شهردار ایوان، معابر 84 کوچه و خیابان با بیش از 113 هزار متر مربع در این شهر آسفالت شده است که در مقام مقایسه با ادوار گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

مدیرکل امور شهری استانداری ایلام، فصل تابستان را مناسب اجرای آسفالت معابر دانست و ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام گرفته، امیدواریم تا پایان تابستان امسال، مساحت اجرای آسفالت در معابر شهر ایوان به حدود 300 هزار متر مربع برسد.

منصوری خاطرنشان کرد: با تلاش مجموعه همکاران در شهرداری های تابعه استان ایلام، خوشبختانه هم اکنون عملیات آسفالت در اکثر شهرداری ها در حال انجام است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 15 هزار و 800 تن قیر یارانه ای به شهرداری های ایلام

اختصاص 15 هزار و 800 تن قیر یارانه ای به شهرداری های ایلام