مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 19:452023-07-21سياسي

خطوط قرمز ما اسلام و قرآن است


رییس جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد: خطوط قرمز ما اسلام و قرآن است.

تا وقتی که خون در رگ هایمان جریان دارد حسینی می مانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم رییس جریان حکمت ملی عراق در سخنرانی مراسم محرم در بغداد با تاکید بر اینکه خون و اندیشه ما حسینی است، گفت: تا وقتی که خون در رگ هایمان جریان دارد حسینی می مانیم و هرچه باطل و اعوان آن قوی باشند، درباره حق و اهل حق چانه زنی و کوتاهی نمی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه حسین در ضمیر ما جای دارد و عقیده و مسئله و هویت ماست، ادامه داد: حسین در ذهن ما جای دارد و رسالت و امانت و هدایت و مسئولیت ماست، حسین در دل های ما جای دارد و حرارت و روش ما را تعیین می کند، حسین در چشمان ما جای دارد و اشک و سیرت و مسیر ما را تعیین می کند.

سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه سخنان خود گفت: ما مسلمان و حسینی هستیم، ما عراقی هستیم و ارزش های عراق و اصول ثابت اجتماعی کشورمان را پاس می داریم و برای همین باید از ارزش ها واصولمان دفاع کنیم و نگذاریم که عناصر خارجی بر ارزش های ما تأثیر بگذارند و هم بستگی اجتماعی ما را به هم بزنند.

بر این اساس باید مبارزه با مظاهر انحراف اخلاقی اولویت ما در همه عرصه ها باشد و همه ما در هر موقعیت که هستیم و با هر میزان تأث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطوط قرمز ما اسلام و قرآن است

خطوط قرمز ما اسلام و قرآن است