مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-03حوادث

رهایی سرنشینان حبس شده در سانحه رانندگی تونل باباامان بجنورد


مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد از وقوع سانحه رانندگی در تونل باباامان بجنورد و حبس شدگی سرنشینان آن از جمله یک کودک خردسال خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد از وقوع سانحه رانندگی در تونل باباامان بجنورد و حبس شدگی سرنشینان آن از جمله یک کودک خردسال خبر داد.

محمد حسن صحراگرد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ساعت 9 و 6 دقیقه صبح امروز طی تماس تلفنی با سامانه 125 آتش نشانی بجنورد، خبر وقوع سانحه رانندگی، اعلام و نیروهای ما به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل این حادثه در خروجی تونل باباامان به سمت بجنورد بود که خودروی سواری پراید پس از برخورد با دواره تونل منحرف شد.

پس از برخورد، این خودرو دچار انحراف و در نهایت در قسمت خروجی تونل در حالی که جلوی ماشین به سمت تونل چرخیده بود، متوقف شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد تاکید کرد: با توجه به موقعیت حساس این سانحه رانندگی و احتمال وقوع حادثه ثانویه، عملیات ایمن سازی و آرام سازی انجام شد تا رانندگان عبوری از وقوع حادثه مطلع شده و سرعت خود را به ویژه در تونل کاهش دهند.

وی گفت: سرنشینان این خودرو 2 خانم و یک کودک خردسال بودند که به دلیل برخوردهای متعدد با دیواره های تونل، در خودرو حبس شده بودند که عملیات رهاسازی آن ها انجام شد و سپس تحویل نیروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی سرنشینان حبس شده در سانحه رانندگی تونل باباامان بجنورد

رهایی سرنشینان حبس شده در سانحه رانندگی تونل باباامان بجنورد