مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-14سياسي

سهم 55 درصدی بانوان از فعالیت رسانه ای در گیلان


در حال حاضر 60 درصد فعالان رسانه ای در کشور را بانوان تشکیل می دهند که طبق آمار در استان گیلان این میزان نزدیک به 55 درصد است.

- ایسنا/گیلان رییس بسیج رسانه گیلان گفت: در حال حاضر 60 درصد فعالان رسانه ای در کشور را بانوان تشکیل می دهند که طبق آمار در استان گیلان این میزان نزدیک به 55 درصد است.

مهدی پارسا روز 22 تیر در آیین افتتاح اولین دوره آموزش خبرنگاری بسیج رسانه بندرانزلی در محل سپاه ناحیه این شهرستان اظهار کرد: دست اندرکاران و متولیان رسانه مسئولین اصلی جهاد تبیین هستند.

وی با بیان اینکه بیرون از جامعه خبرنگاری نیز افراد جامعه در انتقال و تولید اخبار نقش دارند، بیان کرد: امروزه گوشی های تلفن همراه و ابزارهای هوشمند لحظه به لحظه امور را رصد و انعکاس و انتشار می دهد و در دسترس عموم قرار دارد لذا هر فرد بدون اینکه بداند در انتقال و نشر اخبار سهم دارند و واژه شهروند خبرنگار امروز یک واژه رسمی در ادبیات رسانه ای دنیاست.

پارسا با تاکید بر اینکه روز به روز باید قدرت رسانه های ما افزایش پیدا کند، گفت: باید در روایت سازی و تولید محتوا قوی عمل کرده و روایت اول را در اختیار مخاطبین قرار دهیم.

رییس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه باید تولید محتوا از سوی دست اندرکاران رسانه جدی گرفته شود، تصریح کرد: دست آوردهای نظام و انقلاب را باید بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 55 درصدی بانوان از فعالیت رسانه ای در گیلان

سهم 55 درصدی بانوان از فعالیت رسانه ای در گیلان