مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 22:552023-07-15سياسي

آموزش و پرورش در پیشگیری از اعتیاد نقش کلیدی دارد


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری گیلان گفت: نقش آموزش و پرورش در برنامه های فرهنگی و اقدامات پیشگیری از اعتیاد بسیار مهم و کلیدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جلایی عصر شنبه در چهارمین شورای هماهنگی مواد مخدر استان با اشاره به اهمیت آموزه های دینی در حوزه پیشگیری از اعتیاد اظهار کرد: نقش اعتقادات و آموزه های دینی در شکل گیری رفتاری افراد بر کسی پوشیده نیست و اگر آموزه های دینی در مدارس به شکل مفید و مؤثر انجام گیرد به همان میزان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی موفق تر خواهیم بود.

جلایی افزود: هر کدام از دستگاه ها کارکرد و وظایف سازمانی خاص خود را دارد و اگر همه دستگاه به شکل صحیحی انجام وظیفه کنند اغلب معضلات و مشکلات مرتفع می شوند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری نقش آموزش و پرورش را در برنامه های فرهنگی و اقدامات پیشگیری از اعتیاد بسیار مهم و کلیدی دانست و ادامه داد: می بایست حداکثر توان آموزشی و پرورشی را در راستای آگاه سازی و اقدامات پیشگیرانه به کار برد تا نسل آینده با هوشیاری و آگاهی کامل از آلودگی و گرفتاری به آسیب های اجتماعی علی الخصوص اعتیاد امتناع کنند.

وی استفاده از ظرفیت صدا و سیما را نیز در بحث اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه بسیار مهم دانست و ادامه داد: فعالیت کنونی این دستگاه در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش در پیشگیری از اعتیاد نقش کلیدی دارد

آموزش و پرورش در پیشگیری از اعتیاد نقش کلیدی دارد