مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-16سياسي

اربعین ظرفیت های فرهنگی بسیار بالایی دارد که باید به کار بسته شود


رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در گردهمایی مسئولین کمیته فرهنگی بانوان استان ها گفت: اربعین ظرفیت های فرهنگی بسیار بالایی دارد که باید به کار بسته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گردهمایی مسئولین کمیته فرهنگی بانوان استان ها در سازمان حج و زیارت قم با حضور حجت الاسلام حمید احمدی رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی برگزار شد.

مینو اصلانی مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی بانوان اربعین ضمن خیر مقدم گفت: اربعین فرصتی طلایی برای تبادل نظر و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه زن و خانواده با سایر ملل و ادیان و مذاهبی است که در این پیاده روی عظیم و گسترده حضور دارند، لذا پیش بینی گردیده که در مسیر پیاده روی و در کربلا موکب های اندیشه ورز فاطمی برپا شود.

وی ادامه داد: همچنین رویکرد خدمات اجتماعی از محرم تا هنگام پیاده روی اربعین در سطح وسیع در کشور با حضور آحاد مردم خیر برای کمک رسانی به خانواده های نیازمند صورت پذیرد.

پس از بیان گزیده اقدامات انجام شده و پخش گزارش فعالیت های بانوان کمیته فرهنگی اربعین توسط مینو اصلانی، حجت الاسلام حمید احمدی درباره سفر اربعین و برنامه های اربعین 1402 نکاتی را ایراد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین ظرفیت های فرهنگی بسیار بالایی دارد که باید به کار بسته شود

اربعین ظرفیت های فرهنگی بسیار بالایی دارد که باید به کار بسته شود