مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 23:502023-07-12اقتصادي

تعیین تکلیف کارخانه قند شازند/کمک 300 میلیاردی به استان مرکزی


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: مجموع کمک ها و بسته های معیشتی بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی در سال گذشته و سال جاری در استان مرکزی بیش از 300 میلیارد تومان است.

- ایسنا/مرکزی رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: مجموع کمک ها و بسته های معیشتی بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی در سال گذشته و سال جاری در استان مرکزی بیش از 300 میلیارد تومان است.

سید پرویز فتاح، شامگاه چهارشنبه 21 تیرماه، در نشست جمع بندی سفر به شهرستان های استان مرکزی اظهار کرد: در حوزه محرومیت زدایی و کمک به محرومین در شهرستان کمیجان، 60 میلیارد تومان کمک مالی و 50 میلیارد تومان وام قرض الحسنه از طرف بانک سینا پرداخت شد که مجموعا 110 میلیارد تومان شد.

وی با بیان اینکه برای همه شهرستان های استان تسهیلاتی را کنار گذاشته ایم گفت: در شهرستان های شازند و خنداب نیز 20 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی و 5 میلیارد تومان برای بهزیستی و کمیته امداد گذاشتیم.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تصریح کرد: در حوزه محرومیت زدایی در استان مرکزی اقدام می شود ولی این اقدامات دیده نشده است.

مجموع کمک ها و بسته های معیشتی بنیاد مستضعفان برای محرومیت زدایی در سال گذشته و سال جاری در استان مرکزی بیش از 300 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف کارخانه قند شازند/کمک 300 میلیاردی به استان مرکزی

تعیین تکلیف کارخانه قند شازند/کمک 300 میلیاردی به استان مرکزی