مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-25سياسي

صدور احکام مسئولان کانون تئاتر خیابانی 27 استان و منطقه آزاد کشور


شهرام نوشیر، مدیر کانون تخصصی تئاتر خیابانی از آغاز به کار کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی ایران در 27 استان و منطقه آزاد کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی ایران با معرفی مسئولان خود در 27 استان و منطقه آزاد کشور آغاز به کار خواهد کرد.

شهرام نوشیر مدیر کانون تخصصی تئاتر خیابانی درباره تشکیل این کانون ها گفت: در ابتدای امر طرح ایجاد کانون تئاتر خیابانی در سراسر کشور با رویکردی علمی، تخصصی، پایش شده، عدالت محور، توانمند، عاری از شخصی نگری، متکی به خرد جمعی و با نگاه به جغرافیای پهناور کشور به مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران ارائه شد و با استقبال و حمایت از این پیشنهاد کارشناسی شده مواجه شدیم.

وی ادامه داد: پس از این با تک تک انجمن های هنرهای نمایشی در 34 استان و منطقه آزاد کشور طی مکالمات متعدد و سازنده، طرح را تبیین و سپس با مکاتبه رسمی با انجمن ها، درخواست پیشنهاد معرفی فردی واجد شرایط مسئولیت تئاتر خیابانی استان را ارائه و تشریفات اداری آن پیگیری شد.

مدیر کانون تخصصی تئاتر خیابانی ضمن قدردانی از حمایت اداره کل هنرهای نمایشی و انجمن هنرهای نمایشی ایران از این طرح افزود: خوشبختانه با همراهی های انجام شده احکام کانون تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور احکام مسئولان کانون تئاتر خیابانی 27 استان و منطقه آزاد کشور

صدور احکام مسئولان کانون تئاتر خیابانی 27 استان و منطقه آزاد کشور