مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-17دانش

پیشنهاد استفاده از ظرفیت پسادکتری صنعتی در کارخانه نوآوری «آمپر»


معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع مدیران شتابدهنده ها و استارت آپ های کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر، گفت: کارخانه نوآوری آمپر می تواند پایگاهی برای بهره مندی و حضور دانشجویان دوره دکتری و پسادکتری باشد.

- پیشنهاد استفاده از ظرفیت پسادکتری صنعتی در کارخانه نوآوری آمپر معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع مدیران شتابدهنده ها و استارت آپ های کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر، گفت: کارخانه نوآوری آمپر می تواند پایگاهی برای بهره مندی و حضور دانشجویان دوره دکتری و پسادکتری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیمان صالحی به همراه دکتر صمد نژاد ابراهیمی؛ مدیر کل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری امور پژوهشی وزارت علوم از دستاوردها و توانمندی های سه شتابدهنده حاضر در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر بازدید کردند.

معاون پژوهشی وزیر علوم ضمن اشاره به مهم بودن حوزه های فعالیت کارخانه نوآوری آمپر و بازیگران این حوزه ها در خصوص شکاف های موجود صنعت و دانشگاه، گفت: با شناسایی درست نیازمندی های جامعه و بررسی حجم بازار می توان قدم های مؤثری در این مسیر برداشت.

برای مثال در حوزه تجهیزات پزشکی، حوزه خوراک دام و یا هوشمندسازی با توجه به رشد این صنایع، چالش های زیادی وجود دارد که می توان به آن ها ورود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد استفاده از ظرفیت پسادکتری صنعتی در کارخانه نوآوری «آمپر»

پیشنهاد استفاده از ظرفیت پسادکتری صنعتی در کارخانه نوآوری «آمپر»