مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-13ورزشي

کردستان می تواند جلودار قافله پیشرفت کشور باشد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: استان کردستان می توانیم جلودار قافله پیشرفت کشور باشیم و از این بابت هیچ مشکل و محدودیتی نداریم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ظهر امروز در جشنواره تجلیل از جوانان برتر که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: منکر مسائل و مشکلات کشور نیستیم اما در مقابل، پیشرفت های زیادی در حوزه های مختلف کسب شده است.

وی با بیان اینکه کسانی که خواهان پیشرفت کشور هستند باید ملزومات و امکانات آن را فراهم کنند، افزود: همه ما دوست داریم که کشور پیشرفته داشته باشیم و باید در این راستا تلاش کنیم .

 رمضانی ادامه داد: ورزشکارانی  که خواهان مدال رنگین و قهرمانی است باید مسیر سخت پیشرفت را برای خود هموار کند لذا جوانان از انرژی و استعدادهای خود  برای پیشرفت کشور و خودشان استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اذعان کرد: در استان کردستان می توانیم جلودار قافله پیشرفت کشور باشیم و از این بابت هیچ مشکل و محدودیت نداریم.

وی خاطرنشان کرد: جوانان با استعداد زیادی در این استان هستند که می توانند با راهکارهای ویژه و با همفکری برای توسعه کشور گام بردارند وی به لزوم توجه به موضوعات مربوط به جوانان تاکید کرد و گفت:  به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان می تواند جلودار قافله پیشرفت کشور باشد

کردستان می تواند جلودار قافله پیشرفت کشور باشد