مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-19سياسي

افتتاح 100 نیروگاه خورشیدی بر بام خانه های مددجویان خراسان شمالی


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: 100 نیروگاه خورشیدی خانگی به منظور درآمدزایی برای خانواده های زیرپوشش این نهاد حمایتی بر بام منازل مددجویان استان نصب و راه اندازی شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: 100 نیروگاه خورشیدی خانگی به منظور درآمدزایی برای خانواده های زیرپوشش این نهاد حمایتی بر بام منازل مددجویان استان نصب و راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید الهی راد در آیین افتتاح 100 نیروگاه خورشیدی که 29 تیرماه به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور سید مرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد کشور در استان برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای خانواده های تحت حمایت، 100 نیروگاه خورشیدی خانگی برای مددجویان استان نصب و راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه به همت کمیته امداد و با همکاری شرکت برق و بانک ملی صورت گرفته است، ادامه داد: این نیروگاه ها در 6 شهرستان لوجلی، شیروان، مناطق دوگانه شهرستان بجنورد، جاجرم و فاروج اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه عملیات نصب کالا و راه اندازی نیروگاه های مذکور توسط شرکت های طرف قرارداد امداد انجام شده است، افزود: هزینه نصب و راه اندازی هر نیروگاه حدود یک میلیارد و 200 میلیون ریال است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 100 نیروگاه خورشیدی بر بام خانه های مددجویان خراسان شمالی

افتتاح 100 نیروگاه خورشیدی بر بام خانه های مددجویان خراسان شمالی