مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-07فرهنگي

انتشار آمار چاپ کتاب در خرداد و معرفی برگزیدگان قلم زرین


انتشار آمار چاپ کتاب در خردادماه توسط خانه کتاب و ادبیات و معرفی برگزیدگان بیست ویکمین جایزه قلم زرین ازجمله مهم ترین اخبار هفته گذشته حوزه کتاب و ادبیات هستند.

- خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: در مطالعه و مرور اخبار هفته گذشته حوزه کتاب و ادبیات به 8 خبر مهم پرداخته ایم.

در این گزارش به اخباری از جمله برگزاری بزرگداشت حسین محمدزاده، انتشار آمار بیش از 7 هزار عنوان کتاب در خردادماه، برگزاری بیستمین دوره پویش کتابخوانی پویا، معرفی اعضای هیأت مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان، فراهم شدن فرصت توسعه روابط برای تأمین کاغذ میان ایران و چین، اعلام آمادگی ایران برای ترجمه آثار ادبیات فارسی به روسی نیز پرداخته ایم.

مشروح این گزارش را در ادامه می خوانید: * برگزاری بزرگداشت حسین محمدزاده صدیق مراسم بزرگداشت حسین محمدزاده صدیق، اندیشمند معاصر همزمان با روز قلم و شب تولد او با عنوان رفت، اما قلمش جاریست! چهارشنبه 14 تیر با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، ادیبان، شعرا، اجرای موسیقی سنتی و عاشیقی آذربایجانی در فرهنگسرای امید، برگزار شد.

* انتصاب سردبیران پایگاه های نقد شعر و نقد داستان علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با صدور احکام جداگانه ای زهیر توکلی و وجیهه سامانی را به عنوان سردبیر پایگاه های نقد شعر و نقد داس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار آمار چاپ کتاب در خرداد و معرفی برگزیدگان قلم زرین

انتشار آمار چاپ کتاب در خرداد و معرفی برگزیدگان قلم زرین