مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:502023-06-22سياسي

والدین آگاه اولین گام در پیشگیری از اعتیاد است


مدیرکل بهزیستی گیلان، یکی از ضعف ها در حوزه پیشگیری از اعتیاد را اطلاعات کم خانواده ها نسبت به مصرف کننده ها و فروشنده های مواد مخدر دانست و افزود: - ایسنا/گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان، یکی از ضعف ها در حوزه پیشگیری از اعتیاد را اطلاعات کم خانواده ها نسبت به مصرف کننده ها و فروشنده های مواد مخدر دانست و افزود: والدین آگاه اولین گام در پیشگیری از اعتیاد است.

مجتبی خدمت بین دانا امروز اول تیرماه در نشست خبری سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، 19 دستگاه اجرایی را عضو کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دانست و اظهار کرد: برگزاری کارگاه های شناخت انواع مواد مخدر و برپایی نمایشگاه های مرتبط با مواد مخدر و اثرات آن در مدارس دنبال می شود.

وی یکی از ضعف ها در حوزه پیشگیری از اعتیاد را اطلاعات کم خانواده ها نسبت به مصرف کننده ها و فروشنده های مواد مخدر دانست و افزود: اعتیاد پشت در خانه ماست و لذا والدین آگاه اولین گام در پیشگیری از اعتیاد است.

مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه طرح کارمندیاری را برای پیشگیری از اعتیاد بزرگسالان در دستور کار داریم، گفت: آموزش و پیشگیری از اعتیاد با جدیت دنبال می شود، زیرا پیشگیری کم هزینه تر از درمان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین آگاه اولین گام در پیشگیری از اعتیاد است

والدین آگاه اولین گام در پیشگیری از اعتیاد است