مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-19ورزشي

بستری شدن مربی تیم ملی در مجارستان/ کوچ حریف یزدانی توسط مربی کشتی فرنگی!


برگزاری رقابت انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در 2 وزن 57 و 70 کیلوگرم در حاشیه رقابت های رنکینگ مجارستان با اتفاقات قابل توجهی همراه بود.

- بستری شدن مربی تیم ملی در مجارستان/ کوچ حریف یزدانی توسط مربی کشتی فرنگی! برگزاری رقابت انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در 2 وزن 57 و 70 کیلوگرم در حاشیه رقابت های رنکینگ مجارستان با اتفاقات قابل توجهی همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از ناکامی 4 کشتی گیر اعزامی ایران در اوزان 57 و 70 کیلوگرم ایران در کسب مدال مسابقات رنکینگ مجارستان، طبق چرخه تعریف شده انتخابی تیم ملی، کادر فنی حکم به برگزاری رقابت انتخابی این اوزان برای معرفی نماینده ایران در رقابت های جهانی 2023 بلگراد داد.

بر همین اساس میلاد والی زاده و احمد جوان در 57 و محمد بخشی و امیرمحمد یزدانی در وزن 70 کیلوگرم در مبارزه انتخابی در بوداپست مجارستان به مصاف هم رفتند که در پایان والی زاده و یزدانی با برتری مقابل رقبایشان صاحب دوبنده تیم ملی شدند.

اما طبق هماهنگی های انجام شده پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد برای اینکه هیچ شائبه ای در حمایت از کشتی گیر خاصی بوجود نیاید، او در جایگاه کوچ هیچ کدام ازاین کشتی گیران در انتخابی رو در رو ننشست و قرار بود مصطفی میرعمادیان هدایت جوان، بخشی و سوادکوهی را بر عهده داشته باشد و فرشید قبادیان نیز به عنوان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری شدن مربی تیم ملی در مجارستان/ کوچ حریف یزدانی توسط مربی کشتی فرنگی!

بستری شدن مربی تیم ملی در مجارستان/ کوچ حریف یزدانی توسط مربی کشتی فرنگی!