مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 23:202023-06-28سياسي

سنندج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است


رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر سنندج گفت: امروز شهر سنندج به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و با تلاش مجموعه مدیریت شهری و همدلی که در بین اعضای شورا وجود دارد پروژه های عمرانی در حال اجرا و بستر جبران عقب افتادگی ها فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهروز ابراهیم آبادی امشب در افتتاحیه شهربازی روباز پارک ملت سنندج که با حضور استاندار کردستان، فرماندار و اعضای شورای شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این افتخار بزرگی است که در شب عید بندگی شاهد بهره برداری از شهربازی هستیم که مردم دهه های 50 و 60 سنندج خاطرات زیادی از آن دارند.

وی با عنوان اینکه بیش از یک دهه است که مردم شهر سنندج چشم انتظار بازگشایی و احیای این پارک هستند، اذعان کرد: در تمام دنیا یکی از جذابیت ها برای جذب گردشگر، وجود مراکز خدماتی و تفریحی است.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر سنندج با اذعان به اینکه توسعه گردشگری توسعه اقتصادی را به دنبال دارد، عنوان کرد: امیدواریم قدم هایی که در شورا و شهرداری دور ششم در مسیر توسعه شهر برداشته شده بتواند زمینه رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان را فراهم سازد.

به گفته ابراهیم آبادی، امروز شهر سنندج به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و با تلاش مجموعه مدیریت شهری و همدلی که در بین اعضای شورا وجود دارد پروژه های عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

سنندج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است