مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 12:212023-07-12فرهنگي

«گواهی امضاء» پروانه نمایش گرفت/ تغییر نام به «کارزار»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم سینمایی «کارزار» به نویسندگی و کارگردانی شهرام اسدزاده که پیش از این با نام «گواهی امضاء» در خبر ها آمده بود، - فیلم سینمایی کارزار به کارگردانی شهرام اسدزاده که 4 سال پیش با عنوان گواهی امضاء ساخته شده بود، پروانه نمایش گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم سینمایی کارزار به نویسندگی و کارگردانی شهرام اسدزاده که پیش از این با نام گواهی امضاء در خبر ها آمده بود، در آخرین جلسه شورای پروانه نمایش موفق به کسب مجوز اکران با رده سنی مثبت 15 شد.

امیر آقایی، نسیم ادبی، نادر فلاح، هامون سیدی، علیرضا استادی، نازنین صلح جو، آسیه اسدزاده، داریوش آهنچیان، علیرضا مهران، بهزاد خلج، حامد جوادی، پویا صفدرپور، پوریا اصلان، حامد طوسی، پریا گوران، ایمان ده یادگاری، شهروز شهبازی، سپیده صادقی، دنا شهبازی، علی طایفه، مسعود حکمت بازیگر خردسال مهنا پیراسته و زنده یاد سیامک اطلسی بازیگران این فیلم هستند.

کارزار روایت متقاطع و پیچیده یک شبانه روز از زندگی فریبرز و محبوبه است که با یک حادثه آن ها را سر راه زوج دیگری به نام های اشکان و ندا قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گواهی امضاء» پروانه نمایش گرفت/ تغییر نام به «کارزار»

«گواهی امضاء» پروانه نمایش گرفت/ تغییر نام به «کارزار»