مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 17:152023-07-01سياسي

هتک حرمت کتاب مقدس مسلمانان به هیچ بها و بهانه ای پذیرفته نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان قزوین و بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در پی هتک حرمت به قرآن کریم بیانیه صادر کردند.

- هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان قزوین و بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در پی هتک حرمت به قرآن کریم بیانیه صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان قزوین و بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در پی هتک حرمت به قرآن کریم بیانیه صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم ذَلِکَ بِأَنَّهُمْ شَاقُّوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَمَنْ یُشَاقِّ اللَّهَ فَإِنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ این [عقوبت] برای آن بود که آنها با خدا و پیامبرش در افتادند و هر کس با خدا درافتد [بداند که] خدا سخت‏ کیفر است قرآن کتاب نجات و قرار انسان است متأسفانه همزمان با عید سعید قربان، بار دیگر در سوئد شاهد اقدامی نفرت انگیز و موهن علیه قرآن کریم بعنوان کتاب مقدس حدود دو میلیارد مسلمان و محترم برای میلیاردها انسان دیگر بودیم.

اقدامی که قلب همه مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه دار کرد و چرایی های زیادی را در خصوص انجام این عمل در کشوری مانند سوئد در ذهن همگان ایجاد نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتک حرمت کتاب مقدس مسلمانان به هیچ بها و بهانه ای پذیرفته نیست

هتک حرمت کتاب مقدس مسلمانان به هیچ بها و بهانه ای پذیرفته نیست