مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:352023-06-22اجتماعي

بهبود ترافیک، اصلی ترین معیار ارزیابی در طراحی پروژه های تقاطع غیرهمسطح تبریز


معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز اصلی ترین معیار ارزیابی در طراحی و اجرای پروژه های تقاطع غیرهمسطح را بهبود ترافیک منطقه عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز اصلی ترین معیار ارزیابی در طراحی و اجرای پروژه های تقاطع غیرهمسطح را بهبود ترافیک منطقه عنوان کرد.

سامان احمدزاده در جلسه کمیته فنی شهرداری تبریز که به منظور بررسی گزینه های پیشنهادی اجرایی روگذر معلم و قراملک و پروژه شهرک جوانان تشکیل شد ضمن ارائه کلیاتی از پروژه ها، اثربخشی در روانی یا کاهش ترافیک، زمان و هزینه اجرا و افزایش ایمنی ترافیک را از معیارهای اصلی ارزیابی در اجرای این طرح ها دانست.

وی در ادامه با اشاره به تجربیات قبلی شهرداری در راستای اجرای پروژه های تقاطع های غیرهمسطح ضمن اشاره به آسیب شناسی پروژه های تقاطع غیرهمسطح شهری، لزوم اهتمام مضاعف مشاور در راستای ارائه گزینه های مختلف با رعایت تمامی جوانب اجرایی، اقتصادی و نگهداری پل با رعایت الگوی های بصری را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در خصوص پروژه شهرک جوانان نیز گفت: قرارداد ساخت یک هزار و 500 واحد مسکونی در شهرک جوانان برای ساماندهی حاشیه نشینی با شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان شرقی منعقد شده که انتخاب طرحی مناسب جهت تسریع اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود ترافیک، اصلی ترین معیار ارزیابی در طراحی پروژه های تقاطع غیرهمسطح تبریز

بهبود ترافیک، اصلی ترین معیار ارزیابی در طراحی پروژه های تقاطع غیرهمسطح تبریز