مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:052023-06-27دانش

موفقیت 30 درصدی فارغ التحصیلان پیام نور در آزمون های استخدامی


30 درصد قبول شدگان آزمون های مختلف را فارغ التحصیلان دانشگاه های پیام نور تشکیل داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور کشور در اختتامیه دوازدهم جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نورسراسر کشور با اشاره به اینکه بخش زیادی از دانشجویان دانشگاه پیام نور بهترین رتبه ها را کسب کرده اند، گفت: بیش از 30 درصد قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پروش از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نورهستند.

وی با بیان اینکه حضور دانشجویان در جشنواره ها باید منجر به شکل گیری بهتر جوامع علمی شود، افزود: با توجه به اینکه شیوه آموزشی دانشگاه پیام نور کتاب محور است، بنابراین آزمون ها به صورت کنکوری برگزار می شود.

تقی زاده خاطرنشان کرد: در این رابطه دانشجو ملزم به خواندن تمام کتاب است و به همین جهت دانش جویان این دانشگاه در اقصی نقاط کشور بهترین نتایج را کسب می کنند.

وی گفت: دانشگاه پیام نور در بین یک هزار و 400 دانشگاه و موسسات کشور دارای رتبه چهاردهم و در آسیا نیز مقام دوم آموزش از راه دور را به خود اختصاص داده است.

رییس دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به اینکه، آموزش در برخی رشته ها به صورت حضوری و بخشی نیز به صورت غیرحضوری در این دانشگاه انجام می شود، ادامه داد: همچنین برخی از رشته ها به صورت مهارتی اموزش است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت 30 درصدی فارغ التحصیلان پیام نور در آزمون های استخدامی

موفقیت 30 درصدی فارغ التحصیلان پیام نور در آزمون های استخدامی