مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-09دانش

کسب مجوز جذب 659 نفر در دانشگاه فرهنگیان


سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه مجوز جذب 659 نفر از اداره آزمون استخدامی گرفته شد، گفت: این افراد طی فرآیند آزمون استخدامی به دانشگاه فرهنگیان خواهند پیوست.

- سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه مجوز جذب 659 نفر از اداره آزمون استخدامی گرفته شد، گفت: این افراد طی فرآیند آزمون استخدامی به دانشگاه فرهنگیان خواهند پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید غیاثی ندوشن در نشست تخصصی مدیران گروه آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان تهران با بیان چیستی و ماهیت این دانشگاه، اظهار کرد: باید ضمن آشنایی با ماموریت ها، ویژگی ها و وضعیت دانشگاه فرهنگیان، برای ارتقا سیستم آموزشی کشور در کنار هم قدم برداریم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در ادامه با اشاره به نسبت استاد به دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان، بر پیگیری و اهتمام در خصوص مسائل مرتبط با ساختار هیات علمی دانشگاه، پذیرش دانشجو معلمان، نیروی انسانی مورد نیاز، فضاهای آموزشی و خوابگاهی و ارتقا کیفی آنها تاکید کرد.

غیاثی ندوشن ادامه داد: در بحث کمبود نیروی انسانی مجوز جذب 659 نفر، از اداره آزمون استخدامی گرفته شده که طی فرآیند آزمون استخدامی به دانشگاه فرهنگیان خواهند پیوست.

وی با تاکید بر ضرورت رسیدن به بلوغ سازمانی، گفت: برای مشارکت در فرآیند جذب و پذیرش نیروی با کیفیت لازم است ضمن رسیدن به بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مجوز جذب 659 نفر در دانشگاه فرهنگیان

کسب مجوز جذب 659 نفر در دانشگاه فرهنگیان