مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-11پزشكي

انتشار اولین سند راهبردی افزایش بهره وری تحقیقات سلامت


سند راهبردی با هدف افزایش بهره وری تحقیقات سلامت به منظور افزایش کارایی نظام سلامت در پایان گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که هفته گذشته 14 و 15 تیر ماه برگزار شد، - سند راهبردی با هدف افزایش بهره وری تحقیقات سلامت به منظور افزایش کارایی نظام سلامت در پایان گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که هفته گذشته 14 و 15 تیر ماه برگزار شد، تدوین و منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با اعلام این مطلب به شرح مفاد این سند پرداخت و اعلام کرد: با تایید حاضران در این گردهمایی مقرر شد تا زیست بوم تحقیقات و فناوری مبتنی بر مدل های پویا باشد.

ارتباط مستمر با سرآمدان تحقیقات و فناوری مانند محققان یک درصد، برگزیدگان جشنواره های ملی و بین المللی نخبگان پژوهشی، برترین های حوزه فناوری از اصول پویاسازی این زیست بوم است.

زیست بوم تحقیقات و فناوری وی با بیان اینکه جهت تحقق زیست بوم تحقیقات و فناوری انتظاراتی از دانشگاه های علوم پزشکی وجود دارد، تصریح کرد: ضروری است همتاپروری و جذب نخبگان پژوهشی، استفاده از داده های موجود در دانشگاه جهت تولید دانش به منظور کاهش بار بیماری، مشارکت بین المللی در تولید علم، مشارکت در توسعه و افزایش برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اولین سند راهبردی افزایش بهره وری تحقیقات سلامت

انتشار اولین سند راهبردی افزایش بهره وری تحقیقات سلامت