مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-07سياسي

موضوع غدیر مساله همه مسلمانان و جامعه بشری است


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: موضوع غدیر مساله شیعه نیست بلکه مساله همه مسلمانان و جامعه بشری است تا مدیریت جامعه بشری به دست افراد منصوب از سوی خداوند متعال قرار بگیرد؛ - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خوزستان: موضوع غدیر مساله همه مسلمانان و جامعه بشری است ایسنا/خوزستان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: موضوع غدیر مساله شیعه نیست بلکه مساله همه مسلمانان و جامعه بشری است تا مدیریت جامعه بشری به دست افراد منصوب از سوی خداوند متعال قرار بگیرد؛ به گونه ای که دنیا و آخرت مردم آباد شود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر علوی کیا در گفت وگو با ایسنا، با تبریک فرارسیدن عید غدیر خم افزود: ائمه اطهار (ع) عید غدیر خم را بزرگترین عید الهی را نامیده اند.

وقتی به اتفاقی که در این عید رخ داده است توجه می شود می بینیم همه مختصات مورد نیاز برای با اهمیت شدن یک عید در اتفاق 18 ذی الحجه وجود دارد.

او بیان کرد: بعد از آن اتفاق خدواند آیه الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَکُمُ الإِسْلاَمَ دِینا را نازل کرد که در این آیه اکمال دین و اتمام نعمت را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع غدیر مساله همه مسلمانان و جامعه بشری است

موضوع غدیر مساله همه مسلمانان و جامعه بشری است