مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-16بين الملل

رسانه های عبری: محتوای ضد اسراییلی از کتاب های درسی عربستان حذف شده است


وب سایت واینت رژیم صهیونیستی گزارشی را منتشر کرد که در آن به انقلابی اشاره کرد که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان انجام داده که تغییر محتوای کتاب های درسی را نیز از زمان روی کار آمدن وی به دنبال داشته است.

- وب سایت "واینت" رژیم صهیونیستی گزارشی را منتشر کرد که در آن به "انقلابی اشاره کرد که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان انجام داده که تغییر محتوای کتاب های درسی را نیز از زمان روی کار آمدن وی به دنبال داشته است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وب سایت عبری زبان واینت در گزارش خود خاطرنشان کرد که اشاره به یهودیان به عنوان میمون ها و خوک هایی که شیطان را می پرستند و توصیف آن ها به این که ذاتا خائن و دشمنان قسم خورده اسلام هستند، از کتاب ها حذف شده است.

این سایت در گزارش خود اعلام کرد: در حالی که این مطالب ضد اسراییلی حذف شده است، اما همچنان مطالبی درباره استفاده صهیونیست ها از زنان، مواد مخدر و رسانه ها برای دستیابی به اهداف و توطئه هایی وجود دارد که بر اساس آن اسراییل قصد دارد مرزهای خود را از رود نیل در مصر تا فرات در عراق گسترش دهد.

این مطالب بر اساس تحلیلی مطرح شده که توسط موسسه تحقیقات و سیاست بین المللی IMPACT-SE در لندن، نزدیک به اسراییل، انجام شده و تغییراتی را که در حدود 300 کتاب درسی عربستان سعودی در مورد رژیم صهیونیستی در پنج س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های عبری: محتوای ضد اسراییلی از کتاب های درسی عربستان حذف شده است

رسانه های عبری: محتوای ضد اسراییلی از کتاب های درسی عربستان حذف شده است