مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-01سياسي

200 مدرسه تا پایان دولت سیزدهم در البرز احداث می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: درصدد هستیم تا پایان دولت سیزدهم بیش از 200 مدرسه را به آموزش و پرورش استان تحویل دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ولی پوری ظهر شنبه در این آیین کلنگ زنی مدرسه خیری کریم طلوعی در ولدآباد محمدشهر که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس، مشاور استاندار در امور ساخت مدارس، خیرین و جمعی از مسئولان و مردم در ولدآباد محمدشهر برگزار شد، اظهار داشت: ارتقای سرانه ها و زیرساخت های محله های 66 گانه محروم استان با برنامه ویژه ای در قالب قرارگاه اجتماعی به ریاست نماینده عالی دولت در استان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در سفر رییس جمهور به استان مجوز ساخت 100 مدرسه طی مشارکت دولت و خیرین را دریافت کرده ایم که با توجه به عزم و اراده ای که در مدیران شکل گرفته و همراهی ویژه خیرین، درصدد هستیم تا پایان دولت سیزدهم بیش از 200 مدرسه را به آموزش و پرورش استان تحویل دهیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی موضوعات مرتبط با محله های محروم استان به صورت ویژه از سوی استاندار البرز مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: به دستور استاندار البرز در تمامی محله های محروم استان پروژه های متعدد از جمله؛ احداث بوستان های محلی، سرای محله، درمانگاه، بهسازی معابر، مدرسه سازی و… تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 مدرسه تا پایان دولت سیزدهم در البرز احداث می شود

200 مدرسه تا پایان دولت سیزدهم در البرز احداث می شود