مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:352023-06-26اجتماعي

فصل جدید «شهرک رنگین کمان» با دو شخصیت جدید روی آنتن شبکه پنج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ «شهرک رنگین کمان» کاری از گروه کودک و خانواده این شبکه است که در دو فصل گذشته با ساختاری نمایشی ترکیبی به آموزش مهارت های زندگی به کودکان می پرداخت.

- فصل جدید شهرک رنگین کمان با دو شخصیت جدید روی آنتن شبکه پنج فصل سوم شهرک رنگین کمان با تغییراتی محتوایی و اضافه شدن دو بازیگر جدید از سه شنبه 6 تیرماه از شبکه پنج سیما روانه آنتن می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ شهرک رنگین کمان کاری از گروه کودک و خانواده این شبکه است که در دو فصل گذشته با ساختاری نمایشی ترکیبی به آموزش مهارت های زندگی به کودکان می پرداخت.

این برنامه در فصل جدید خود آموزش در زمینه حقوق شهروندی و مهارت های زندگی اجتماعی را هدف قرار داده و به صورت لایه های زیرین و قابل درک برای کودکان به آموزش قانون مندی برای رسیدن به جامعه ای آرام می پردازد.

مفاهیم اخلاقی، امید و سبک زندگی اسلامی-ایرانی از دیگر درونمایه هایی است که در این مجموعه مورد توجه قرار گرفته است.

بازیگران اضافه شده به فصل جدید شهرک رنگین کمان پیمان مرادی در نقش قیچی و امیر زریوند در نقش کفاش چی هستند که در کنار سایر نقش آفرینان این مجموعه داوود منفرد، ساناز سماواتی، مهیار مجیب، امیرحسین انصافی، مجید علم بیگی، محمد حاجی بابایی، محبوبه اعرابی، مریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدید «شهرک رنگین کمان» با دو شخصیت جدید روی آنتن شبکه پنج

فصل جدید «شهرک رنگین کمان» با دو شخصیت جدید روی آنتن شبکه پنج