مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 21:152023-07-15اقتصادي

ضرورت تسریع در تملک 132 باب مغازه در پروژه ساماندهی قبرستان نو قم


شهردار قم بر لزوم تسریع در انجام تملکات پروژه ساماندهی قبرستان نو تأکید کرد و گفت: انجام این پروژه نقش مؤثری در ساماندهی به سیما و منظر و تأمین خدمات زائر در مجاورت حرم مطهر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مرتضی سقاییان نژاد در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شاخص شهر قم با اشاره به اهمیت پروژه های اطراف حرم مطهر، اظهار کرد: مجموعه ای از نیازهای شهرسازی، خدماتی، ترافیکی و هویتی در هسته مرکزی شهر قم و اطراف حرم مطهر وجود دارد که باید با استفاده از ظرفیت های موجود به سمت رفع این نیازها قدم برداریم.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت اراضی 48 هکتاری برای حل معضلات هسته مرکزی شهر قم، افزود: این اراضی بخشی از منابع موردنیاز این پروژه ها را برطرف می کنند، اما رفع کامل این نیازها به بیش از این منابع نیاز دارد.

شهردار قم با تأکید بر اهمیت تسریع در تملک 132 باب مغازه قبرستان نو، خاطرنشان کرد: انجام این پروژه نقش مؤثری در ساماندهی به سیما و منظر و تأمین خدمات زائر در مجاورت حرم مطهر دارد.

وی با اشاره به طی شدن مراحل پایانی پروژه فاز پنج عمار یاسر، گفت: تجربیات فاز پنج عمار یاسر می تواند راهگشای اقدامات پیش رو در پروژه قبرستان نو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در تملک 132 باب مغازه در پروژه ساماندهی قبرستان نو قم

ضرورت تسریع در تملک 132 باب مغازه در پروژه ساماندهی قبرستان نو قم