مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-25فرهنگي

اجرای یکصد عنوان برنامه در کمیته هنری، نمایشی و دفاع مقدس همدان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اجرای بیش از یکصد عنوان برنامه در کمیته هنری، نمایشی و دفاع مقدس در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسعود ویژه پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته هنری، نمایشی و دفاع مقدس با بیان اینکه امسال اتفاق مبارکی با عنوان کنگره شهدای همدان در حال پیگیری و انجام است، اظهار کرد: کمیته هنری، نمایشی و ادبیات دفاع مقدس سال گذشته برنامه های متعددی را در استان پیگیری و اجرا کرد که بخشی از آنها در راستای برنامه های کنگره ملی شهدا در همدان بود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای 14 عنوان نمایش صحنه ای و 6 عنوان نمایش خیابانی، 10 مورد نمایشنامه خوانی، برپایی 18 نمایشگاه عکس، هشت نمایشگاه هنرهای تجسمی، برگزاری جشنواره ملی شعر دفاع مقدس، تجلیل از هنرمندان دفاع مقدس، اعزام هنرمندان به اردوی راهیان نور از جمله برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ذیل این کمیته بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان 24 مورد سرکشی به خانواده شهدا، اجرای سرود با مشارکت کانوهای فرهنگی هنری مساجد، رونمایی از چهار عنوان کتاب، برگزاری 10 مورد عصر شعر، برگزاری مسابقه عکس ملی رهروان دفاع مقدس و مشارکت در برگزاری جشنواره فانوس را از دیگر اقدامات این اداره کل در حوزه دفاع مقدس عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای یکصد عنوان برنامه در کمیته هنری، نمایشی و دفاع مقدس همدان

اجرای یکصد عنوان برنامه در کمیته هنری، نمایشی و دفاع مقدس همدان