مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-14سياسي

والدین به رسالت سنگین خود در قبال فرزندانشان واقف باشند


امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اهمیت نقش پدر و مادر در قبال فرزندان گفت: پدر و مادر رسالت سنگینی در قبال فرزندان خود بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم لیوانی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان با اشاره به اهمیت نقش پدر و مادر در قبال فرزندان، اظهار کرد: پدر و مادر مسئولیت بسیار سنگینی در مقابل فرزندان خود دارند و باید بدانند چگونه فرزند خود را تربیت کنند.

وی با اشاره به اینکه تربیت فرزند کار ساده ای نیست، افزود: افراد باید قبل از ازدواج در خصوص فرزند آوری تحقیق کنند و نسبت به نحوه تربیت کودکان آشنایی داشته باشند.

امام جمعه موقت گرگان گفت: باید توجه داشته باشیم که تربیت و شخصیت فرزند ابتدا در خانه شکل می گیرد و اگر روزی فرزند کج روی کرد نباید جامعه یا آموزش و پرورش را مقصر دانست.

وی اظهار کرد: خانواده ها باید این را توجه داشته باشند کودکان از دو سالگی متوجه خیلی از موضوعات می شوند و اتفاق هایی که در مقابل دیدگانشان رخ می دهد برای همیشه در ذهنشان نقش می بندد و این می تواند در شخصیت سازی فرد نقش داشته باشد.

لیوانی با اشاره به اینکه کودک در آغوش مادر عواطف و احساسات را یاد می گیرد، افزود: پدر و مادرها نباید در مقابل فرزند خود هر رفتاری با یکدیگر داشته باشند و کاری نکنند که سرنوشت آنها به جدایی کشیده شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین به رسالت سنگین خود در قبال فرزندانشان واقف باشند

والدین به رسالت سنگین خود در قبال فرزندانشان واقف باشند