مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 07:302023-07-09حوادث

غرق شدن جوان 17 ساله یاسوجی در سد شاه قاسم


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از غرق شدن جوانی 17 ساله در سد شاه قاسم این شهر خبر داد.

- محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: حدود ساعت 5 و 30 دقیقه صبح امروز یکشنبه 18 تیرماه 1402 در پی تماس با سامانه 125 آتش نشانی یاسوج و اعلام خبر غرق شدن پسری حدودا 17 ساله هنگام شنا در سد شاه قاسم یاسوج، بلافاصله غواصان این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اظهارکرد: پس از 10 دقیقه تلاش و عملیات جستجو، ساعت 5 و 40 دقیقه توسط تیم سه نفره غواصان آتش نشانی جسد این جوان بومی شهرستان بویراحمد که به همراه دو سه نفر از دوستانش برای شنا و تفریح به سد رفته بود، پیدا شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون این هشتمین مورد غرق شدگی در سطح شهرستان بویراحمد است که تیم های غواصی آتش نشانی یاسوج اعزام و جسد آنها را از آب بیرون می آورد.

رستمی با تأکید بر اینکه سد شاه قاسم یاسوج فضای مناسبی برای شنا کردن نیست، از تمامی شهروندان، مردم مسافران و گردشگران خواست به جد از شنا کردن در این سد پرهیز کنند.

وی ادامه داد: با وجود تذکرات و هشدارهای لازم از سوی مسئولان و از طریق رسانه ها متاسفانه همچنان شاهد غرق شدن عزیزان مان در س رودخانه ها و سد های استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم که از خانواده ها ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن جوان 17 ساله یاسوجی در سد شاه قاسم

غرق شدن جوان 17 ساله یاسوجی در سد شاه قاسم