مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 19:352023-07-20اقتصادي

مرکز همایش های بین المللی خاوران تبریز با رفع نواقص، تکمیل می شود


شهردار تبریز از رفع نواقص مرکز همایش های بین المللی خاوران خبر داد و گفت: تا 15 روز آینده موتورخانه این مرکز تکمیل و استفاده از سیستم سرمایش و گرمایشی مقدور خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از رفع نواقص مرکز همایش های بین المللی خاوران خبر داد و گفت: تا 15 روز آینده موتورخانه این مرکز تکمیل و استفاده از سیستم سرمایش و گرمایشی مقدور خواهد شد.

یعقوب هوشیار در بازدید از مرکز همایش های بین المللی خاوران در قالب سی و هفتمین قرار خدمت شهرداری تبریز اظهار کرد: برای تکمیل و رفع نواقص این مرکز همایش ها در سال جاری قراردادی بالغ بر 31 میلیارد تومان منعقد شده و 40 درصد از این میزان اعتبار پروژه تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه موتورخانه، دو طبقه پارکینگ و سقف مرکز در دست اجراست، خاطرنشان کرد: موتورخانه و سیستم های گرمایش و سرمایشی مرکز همایش های بین المللی خاوران تا 15 روز آینده تکمیل می شود.

هوشیار تصریح کرد: مرکز همایش های بین المللی تبریز یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی شمالغرب کشور بوده و کانونی کم نظیر برای اهالی فرهنگ و هنر تبریزی است.

با توجه به استقبال و حمایت های بی دریغ جامعه فرهنگی استان و تبریز، می توان یادآور شد مرکز همایش ها به عنوان نگین مراکز فرهنگی استان عمل کرده و مورد اعتماد قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز همایش های بین المللی خاوران تبریز با رفع نواقص، تکمیل می شود

مرکز همایش های بین المللی خاوران تبریز با رفع نواقص، تکمیل می شود