مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-12اقتصادي

اهدای 2 هزار بسته معیشتی به انجمن حمایت از زندانیان ایلام


2 هزار بسته معیشتی به ارزش 23 میلیارد ریال در راستای حمایت از خانواده های زندانیان به انجمن حمایت از زندانیان استان اهدا شد.

- مجید احسانی مدیرکل زندان های ایلام ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 2 هزار بسته معیشتی به ارزش 23 میلیارد ریال در راستای حمایت از خانواده های زندانیان با رایزنی های دادستان مرکز و مدیریت زندان های ایلام با رییس بنیاد مستضعفان کشور به انجمن حمایت از زندانیان استان ایلام اهدا شد.

وی کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند را از اهداف قوه قضاییه برای کاهش جمعیت کیفری (تعداد مددجویان ندامتگاه ها) وهمچنین توانمندسازی زندانیان و خانواده هایشان دانست.

مدیرکل زندان های ایلام ادامه داد: بیش از 10 هزار بسته حمایتی، در مدت 2 سال گذشته در قالب بسته های فرهنگی، سبد غذایی، نوشت افزار و اقلام بهداشتی به خانواده های زندانیان نیازمند اهدا شد.

احسانی با بیان اینکه، سرکشی از خانواده های زندانیان نیازمند به همراه مسئولین و مراجع قضایی به صورت مستمر در حال انجام است، تاکید کرد: در این رابطه در تلاش هستیم علاوه بر حل مشکلات خانواده های زندانیان، برای توانمندسازی و کاهش آسیب های اجتماعی این قشر نیز برنامه ریزی و اقدامات لازم صورت بپذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 2 هزار بسته معیشتی به انجمن حمایت از زندانیان ایلام

اهدای 2 هزار بسته معیشتی به انجمن حمایت از زندانیان ایلام