مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-08اقتصادي

افزایش ظرفیت تامین آب شرب شهرک صنعتی گراش


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از پیگیری برای افزایش ظرفیت تامین آب شرب این شهرک صنعتی خبر داد و گفت: در این زمینه مذاکراتی انجام شده و قرار است توافقنامه منعقد شود.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از پیگیری برای افزایش ظرفیت تامین آب شرب این شهرک صنعتی خبر داد و گفت: در این زمینه مذاکراتی انجام شده و قرار است توافقنامه منعقد شود.

سید مصطفی هاشمی در جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار فارس به شهرستان گراش بیان کرد: همه استعلام های طرح توسعه 16هکتاری اخذ شده و پرونده در دستگاه های اجرایی ذیربط در مرحله رسیدگی است که تقاضا داریم این روند تسریع شود.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی فارس، هاشمی با اشاره به تکمیل بخش زیادی از اراضی شهرک صنعتی گراش، بیان کرد: با اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی گراش ظرفیت مناسبی برای استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی فراهم می شود.

او افزود: تاکنون 72قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی گراش منعقد شده که از این تعداد 16واحد با اشتغال 150نفر در مرحله تولید قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنین بر توسعه و تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی اوز تاکید کرد و گفت: در این زمینه طرح هایی در برنامه امسال این شرکت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت تامین آب شرب شهرک صنعتی گراش

افزایش ظرفیت تامین آب شرب شهرک صنعتی گراش