مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-18سياسي

افتتاح مراکز درمانی فاقد پارکینگ در تهران تبدیل به گره ترافیکی شده است


رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گره ترافیکی ایجاد شده به دلیل افتتاح برخی از بیمارستان های فاقد پارکینگ، خواستار پیگیری جدی این موضوع از سوی شورا و شهرداری تهران شد.

- رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گره ترافیکی ایجاد شده به دلیل افتتاح برخی از بیمارستان های فاقد پارکینگ، خواستار پیگیری جدی این موضوع از سوی شورا و شهرداری تهران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اقراریان در یکصد و شصت و دومین جلسه شورای شهر تهران در خصوص مسئله تأمین پارکینگ مراکز درمانی در قالب تذکری گفت: امروز هرجا که یک مرکز درمانی بزرگ ساخته می شود تبدیل به یک بلا و مصیبت برای ساکنین محل می شود، سال گذشته در 16 شهریور 1401 تذکری مطرح شد که در آن به مواردی از جمله طرح توسعه بیمارستان شهدای تجریش بدون پیوست ترافیکی و تأمین پارکینگ اشاره شده بود، مسئله ای که تنها مختص به این بیمارستان نیست؛ بلکه بیمارستان های بخش خصوصی نیز با این مشکل مواجه هستند.

وی افزود: ما در شورای شهر تهران بارها و بارها در خصوص نمایشگاه بین المللی و مشکلات ترافیکی که این نمایشگاه برای شهر تهران ایجاد می کند، گفتگو کرده و تذکر داده ایم ، هر کدام از این مراکز درمانی که بدون پارکینگ و بدون در نظر گرفتن فضای مناسب پارک افتتاح می شود، تبدیل به یک گره ترافیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مراکز درمانی فاقد پارکینگ در تهران تبدیل به گره ترافیکی شده است

افتتاح مراکز درمانی فاقد پارکینگ در تهران تبدیل به گره ترافیکی شده است