مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-17اقتصادي

جذب 91 میلیارد تومان سرمایه برای استارت آپ ها


مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در همکاری با 27 شتابدهنده دانش بنیان، تاکنون 91 میلیارد تومان تامین سرمایه بذری انجام داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، چهل وهفتمین نوبت از سلسله رویدادهای دوشنبه های استارت آپی با موضوع هوش مصنوعی در حوزه بانکداری به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با مشارکت بانک مرکزی، در محل صندوق برگزار شد.

دکتر مصطفی بغدادی، مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری در این رویداد که صبح امروز دوشنبه 26 تیرماه 1402 برگزار شد، با بیان اینکه صندوق نوآوری به لحاظ قانونی، تنها مجاز به ارائه تسهیلات و خدمات به شرکت های دانش بنیان است، گفت: این صندوق در سال های گذشته با کمک سایر بازیگران زیست بوم نوآوری کشور توانسته است از استارت آپ ها حمایت کند.

وی صندوق نوآوری و شکوفایی را اصلی ترین نهاد تامین مالی زیست بوم نوآوری کشور عنوان کرد و گفت: در سال های گذشته تلاش کردیم با بهره گیری از ابزارهای مختلف، در پروسه حمایت از اجزای دیگر زیست بوم نوآوری از جمله استارت آپ ها و شرکت های فناور مشارکت کنیم.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی خاطرنشان کرد: در این راستا بازیگرانی حضور داشتند که می توانستند بین ما و استارت آپ ها و هسته های فناور نقش آفرینی کنند که از جمله آنها می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 91 میلیارد تومان سرمایه برای استارت آپ ها

جذب 91 میلیارد تومان سرمایه برای استارت آپ ها