مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 16:552023-06-22سياسي

رشد 21 درصدی معاینات بالینی در پزشک قانونی استان قزوین


مدیرکل پزشک قانونی استان قزوین گفت: در سال جاری و تا به امروز بیش از 21 درصد در معاینات بالینی رشد داشته ایم که بخش عمده آن نیز مربوط به نزاع و درگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی جعفرزاده ظهر پنجشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت آغاز هفته قوه قضاییه برگزار شد اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 38 هزار نفر به این سازمان مراجعه و مورد معاینه قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه 65 درصد مراجعین به پزشک قانونی مربوط به شهر قزوین، است، حدود 6 درصد از مراجعین از تاکستان و مابقی آن نیز از سایر شهرستان ها است.

مدیرکل پزشک قانونی استان قزوین با بیان اینکه هنوز در تأمین زیرساخت ها مشکل جدی داریم، تصریح کرد: شهرستان آوج پزشکی قانونی و محل معاینه و تخصصی ندارد و در تاکستان نیز سالن تشریح علی رغم اینکه 90 درصد پیشرفت دارد به جهت عدم همکاری دستگاه های خدمت رسان کار متوقف شده است.

وی با بیان اینکه تجهیزات تشریح جسد در قزوین قدیمی و غیراستاندارد است، عنوان کرد: فاقد سالن تشریح هستیم و در حال حاضر تشریح در فضای امانی مجموعه آرامستان انجام می شود.

جعفرزاده از رشد صعودی معاینات بالینی برای سومین سال متوالی در استان قزوین خبر داد و عنوان کرد: در سال جاری و تا به امروز بیش از 21 درصد در معاینات بالینی رشد داشته ایم که بخش عمده آن نیز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 21 درصدی معاینات بالینی در پزشک قانونی استان قزوین

رشد 21 درصدی معاینات بالینی در پزشک قانونی استان قزوین