مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-27سياسي

نشریات دانشجویی نماد حضور موثر دانشجویان در جامعه و دانشگاه است


جشنواره نشریات دانشجویی نمایش توانمندی های دانشجویان و یک تمرین برای حضور فراتر از دانشگاه است.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: جشنواره نشریات دانشجویی نمایش توانمندی های دانشجویان و یک تمرین برای حضور فراتر از دانشگاه است.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار سه شنبه 6 تیر در اختتامیه دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی پیام نور سراسر کشور اظهار کرد: جشنواره نمایش توانمندی های دانشجویان و به نمایش گذاشتن استعدادهای درونی و یک تمرین برای حضور فراتر از دانشگاه است.

وی گفت: عرصه نشریات و رسانه در دنیا حرف اول را می زند و امروز غرب با تمام توان در جنگ رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ورود پیدا کرده و دشمن اجاز نمی دهد واقعیت های امید آفرین منتشر شود و رسانه های آن ها یک نیش منحرف کننده است، در حالی که داده های جمهوری اسلامی با سرعتی فراتر از این درحال فعالیت است.

کریمی تبار تاکید کرد: قدرت رسانه ای دشمن اذهان جامعه ما را مدیریت می کند و در برابر دشمنان کینه توز نشریات، باید بیان کننده امید آفرینی در دانشگاه باشد و فردای جامعه در دست شما دانشجویان دختر و پسر است و حضور در این صحنه ارزشمند است.

وی تصریح کرد: تجربه مثبت و منفی انعکاس خبر در تاریخ اسلام و تشیع داریم، اگر چنانچه در حوادث و رخدادهایی که اتفاق می افتد متناسب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریات دانشجویی نماد حضور موثر دانشجویان در جامعه و دانشگاه است

نشریات دانشجویی نماد حضور موثر دانشجویان در جامعه و دانشگاه است